پیام مدیران ارشد

باعث افتخار گروه آذرستان است که در طی ۳۰ سال گذشته با حضور و فعالیت اثربخش در بیش از یکصد پروژه در اقصی نقاط کشور توانسته است در آبادانی میهن عزیزمان سهیم باشد. ما طی این سال‌ها به این باور رسیده‌ایم که پایداری و پیشرفت مجموعه آذرستان نتیجه اعتقاد و عمل به اصول زیر بوده است: ۱- صداقت در کار و پیشبرد امور ۲- تعامل و همیاری مناسب با کارفرمایان ۳- همدلی و تلاش مسئولانه و خستگی‌ناپذیر کارکنان. با اعتقاد به این اصول همواره سعی ما بر این بوده است که نسبت به شناسایی نیازهای کارفرمایان خود اقدام نموده و با برنامه‌ریزی درست و تلاش بدون وقفه و اثربخش در راستای دستیابی به اهداف و موفقیت‌ کارفرمایان در حوزه‌های کاری، یار و همراه آنان باشیم. ما همچنین به اهداف خود که ایجاد ارزشی فراتر از انتظارات کارفرمایان می‌باشد از طریق کوشش مضاعف، مسئولانه و همچنین داشتن رویکردی صادقانه مبنی بر باورهایمان پایبندیم. یکی از اهداف اصلی ما پیشرفت پرشتاب در راستای رشد بوده و دراین روند تنها یک مسیر را می‌شناسیم که آن حرکت رو به جلو در تمامی زمینه‌های فعالیت است، چنانکه این خواسته به سادگی در شعار سازمان نیز آمده است: ``یا راهی خواهیم یافت، یا راهی خواهیم ساخت``

توحید زورچنگ

مؤسس

سنگینی بار تعهد، اخلاق حرفه‌ای و اشتیاق به بهترین بودن، در سازور سازه آذرستان پس از گذشت این سال‌های فعالیت به خوبی درک شده است. روند شتابان توسعه این شرکت در این سال‌ها موید این مهم بوده و مبین رضایت کارفرمایان در تامین خواسته‌ها و در نظر گرفتن منافع ملی در پروژه‌های این شرکت است. درگیر شدن در زمینه‌های تخصصی خاص و چالش برانگیز، همواره از اهداف این خانواده بزرگ بوده که نائل شدن به آن‌ها، به لطف الهی و با تلاش همکاران متخصص میسر شده است. اما؛ هنوز هم معتقدیم؛ راه‌های ناپیموده‌ی بسیاری داریم. صبر و همتی لازم است تا با پشتکاری که در تمامی اعضای این خانوده سراغ داریم، مسیرهای جدیدی را پیموده و از خود اثری ماندگار بر جای گذاریم.

آراز زورچنگ

رئیس هیئت مدیره

تعریف گسترده جدیدی از خدمات تخصص، مهندسی و صنعتی، اخلاق حرفه ای، تعامل و درک نیازها و خواسته های مشتریان به منظور نیل به اهداف عالیه کارفرمایان، در کنار حفظ وجوه تمایز در تولید، کیفیت و سرعت، سازور سازه آذرستان را بر آن داشت تا با بازبینی اهداف و ماموریت ها و متناسب سازی ساختارهای صنعتی خود، با هدف ورود به پروژه های صنعتی EPC صنعتی و تجهیزاتی، منشا خیری را در زمینه تعالی و توسعه خدمات رسانی به مخاطبین خود در بستر تحولات بنیادین این صنعت را فراهم آورد. اشتیاق به بهترین بودن، رضایت کارفرمایان و تامین خواسته های آنان در طول این سال ها، نه در کلام بلکه در عمل و در روند شتابان توسعه این شرکت به اثبات رسیده است.

افشین نجفی

مدیر عامل